Pa pa stara Pauza. Vrijeme je… za novu!

Vrijeme je… za rebranding.

Pauza je u Hrvatskoj već preko 10 godina. Trenutno dostupna u 11 gradova, već i vrapci na grani naručuju od njih. E pa, Pauza se preporodila — s novim vizualnim identitetom i brend strategijom. Glavna boja više nije narančasta, sad je crvena! Imajući na umu novi logotip i nove smjernice za dizajn vizuala, nama su povjerili ostatak finog posla.

 

Zadaci:

–      osmišljavanje novog slogana

–      dizajn teaser materijala na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter, Youtube)

–      citylight & billboard vizuali

–      prilagodba voiceovera

 

Novi slogan

Ideja: Vrijeme ne bi trebali posebno opisivati.  Svima je jasno koliko je strašno dragocjeno i prebitno, pogotovo uzimajući u obzir krize koje se odvijaju oko nas. S druge strane, uvijek je dobro vrijeme za pauza narudžbu. Koliko god se ponekad dvomuili ili bili neodlučni u ovim čudnim vremenima, nekad stvarno treba priznati –  Vrijeme je… 

… za hranu, … za ljubav, … za tebe i tvoju ekipu,

… da se zamusaš, … da predahneš,  … da se počastiš.

 

pauza

Vrijeme je…

 

Sada kada imamo i znamo novi slogan, idemo na ostalo.

 

Teaser materijali na društvenim mrežama

Kako na društvenim mrežama napraviti prijelaz sa starog identiteta na novi? Vrlo jednostavno. Doslovce smo odgrizli stariji, ispod kojeg se nazirao novi look Pauze s varijacijom slogana.

 

 

 

 

Osim na facebooku, teaser vizuale smo ispoštovali i na instagramu i tiktoku.

 

Instagram

 

 

TikTok

 

 

Citylight teaser kampanja

 

 

Citylight teaser kampanja: Reveal

 

 

Prilagodba voiceovera za Youtube i TVC

 

 

Billboardi & vizuali

 

 

 

 

Pa pa stara Pauza, sad znate kako izgleda nova. Nadamo se da niste ogladnili čitajući i gledajući…
Do sljedećeg projekta i case studyja, pa pa!