Okreni na pozitivu u Orangina điru

Nebitno za koliko stupnjeva. Samo ju okreni.

Oranginu ne treba puno predstavljati. Svojim izvornim okusom naranče s pravom voćnom pulpom još od 1936. godine donosi okus Mediterana, a njezin savršen omjer narančine pulpe i esencijalnih ulja iz prirodne kože naranče oduvijek joj je davala poseban šmek-faktor bez da se uopće trudi da bude cool.

Zadatak: Podići svijest Orangina brenda na regionalnom području od četiri tržišta i osmisliti komunikaciju širu od primarnog targeta. Ako je moguće, na svježi i društveno-odgovoran način.

Razmišljanje: U ovim neobičnim i teškim vremenima, kada se ljudi teško suočavaju s lošim vijestima i neizvjesnošću, komunikacija orijentirana na ljude posebno je važna za tvrtke koje su doživjele poteškoće ili promjene u distribucijskim kanalima tijekom krize, jer uključivanje ljudskosti u kampanju gradi snažniju komunikaciju s potrošačima.

Ideja: Pozitivna kampanja koja stvara i širi optimističnu energiju. Narativ je takav da se u prvi plan stavlja poruka, a ne brend, iako je prepoznatljivost brenda prisutna. Sidrišni element je landing page www.okreninapozitivu.com, a glavni hashtag: #okreninapozitivu.

 

 

Kampanja je kroz digitalnu komunikaciju usmjerena na landing page na kojem fanovi uz jednostavan alat mogu svoje pozitivne misli, ideje ili poruke prenijeti na majicu, nakon čega svoju + majicu mogu pokazati svima kojima žele na Facebooku.  ​

 

 

Dizajn majice je predefiniran i jedino što se na majici može personalizirati je poruka koja je ograničena brojem znakova. Prilikom personalizacije, korisnik ima pregled nad izgledom majice i kad je otprilike zadovoljan, sprema ju, čime se ona automatski arhivira i objavljuje u galeriji gdje se mogu vidjeti sve prethodno unešene pozitive. Korisniku se pruža opcija dijeljenja njegove majice putem Facebooka uz poziv ostalima da se pridruže, naprave sami svoju majicu i podijele pozitivu dalje.

 

 

Noćni efekt majice: poruka na majici otisnuta je na pozadini koja se sastoji od patterna izvedenog od prepoznatljivih bulby Orangina bočica, a otisnut je neonskom bojom koja svijetli u mraku i po čijoj se pozadini mogu iscrtavati stvari, npr. s mobitelom.

 

 

Kako bi pozitivu malo više proširili, našli smo entuzijastične influencere i dodijelili im ulogu ambasadora pozitive. To su optimistične, vesele osobe koje šire pozitivni duh, vole pogledati u oči avanturi, shvaćaju život ozbiljno, ali i žive život punim plućima uz zabavu i smijeh. Ambasadori pozitive su istovremeno i promotori pozitive i suci projekta – biraju finalne pobjednike na kraju projekta. 

 

 

Prijava i smicalica nije nedostajalo. Od početka kampanje nije prošlo ni mjesec dana, a na okreninapozitivu.com već sad ima preko 1000 osmišljenih pozitivica.

 

 

 

 

Ceste su osvježili billboardi koji su izgledali ovako:

 

 

I to nije sve. Preuzeli smo kormilo za društvene mreže i paralelno stvorili i vodili priču na Instagramu i Facebooku.

 

 

 

A pripremili smo i još komunikacijskih rješenja za online dio priče:

 

 

 

 

Budite nam lijepi, zdravi, nasmiješeni i pozitivni. Nije lako, no nekada je zdravo za naše organizme.
PS. ako još niste, brzo na okrenipozitivu.com jer imate vremena do 30.8. za osvojiti mrak majicu sa svojom porukom. Voli vas KPR.